Môže sa stať, že tovar, ktorý ste si objednali, Vám veľkostne nesedí, alebo ste po rozbalení zistili, že by ste mali záujem o inú farbu či úplne iný produkt, nie je žiadny problém zakúpený tovar vymeniť.

Na výmenu tovaru máte 14 dní.

Ako postupovať pri výmene tovaru?

1.Vytvořte novou objednávku

Výber nového tovaru a vytvorenie novej objednávky

Snažíme sa Vám výmenu tovaru čo najviac uľahčiť, preto používame efektívny a jednoduchý spôsob, ako výmenu vykonať.

Na e-shope si vyberte akékoľvek produkty, za ktoré chcete vymeniť tovar k vrátenie. Úplne klasickým spôsobom vložte tovar do košíka, ako pri tvorení klasickej objednávky.

DÔLEŽITÉ:

Vyberte si spôsob dopravy a platbu dobierkou alebo bankovým prevodom (nikdy nie platbu kartou, pretože cena novej objednávky bude znížená o hodnotu tovaru, ktoré nám posielate na výmenu).

V prípade bankového prevodu novú objednávku ihneď neplaťte.

Do poznámky nezabudnite uviesť "Výmena tovaru" (inak by sme nevedeli, že sa jedná o výmenu a objednávku by sme expedovali bežným spôsobom), zadajte adresu, na ktorú chcete nový tovar zaslať a objednávku klasickým spôsobom dokončite.

Prečo to tak to je?

Vďaka novo vytvorené objednávke je tovar, ktorý ste si vybrali na výmenu, pre Vás rezervované do doby, než k nám pôvodný tovar a žiadosť o jeho výmenu dorazí. Zároveň ste priebežne informovaní o postupe vybavenia.

Poznámka:

Nový tovar nemusí mať cenu pôvodného produktu, ktorý chcete vymeniť. Akonáhle nám ho doručíte, jeho hodnota bude odpočítaná od novej objednávky. Pokiaľ si vyberiete lacnejší tovar, zvyšné peniaze Vám vrátime na Váš bankový účet. V opačnom prípade môžete rozdiel doplatiť dobierkou alebo bankovým prevodom.

2.Stažení a vyplnění formuláře pro výměnu zboží

Stiahnutie a vyplnenie formulára na výmenu tovaru alebo vyplnenie online.

- Stiahnutie formulára

Pod týmto textom si stiahnite jednoduchý formulár pre výmenu tovaru, vytlačte ho a vyplňte. Formulár priložte k tovaru, ktorý posielate na výmenu..

- Vyplnenie formulára online

V spodnej časti tejto stránky vyplňte online formulár na výmenu tovaru. Než vyplníte online formulár, vytvorte si objednávku podľa bodu 1. tohto návodu.

FORMULÁR PRE VÝMENU TOVARU

3.Přiložte kopii faktury

Priložte kópiu (faktúry) daňového dokladu, ktorý ste dostali v objednávke (Len ak máte možnosť kópiu vytvoriť)

Pokiaľ nemáte možnosť vytvoriť kópiu a priložiť jej do zásielky, napíšte na papier Svoje meno, číslo pôvodnej objednávky, číslo nové objednávky a vložte ho do balíčka spoločne so tovaru, ktoré nám zasielate.

Daňový doklad nám pomôže rýchlejšie zaradiť a vybaviť Vašu žiadosť o výmenu tovaru.

4.Zabalte zásilku a odešlete

Zabaľte tovar a odošlite

Tovar, ktorý chcete vymeniť, zabaľte spoločne s formulárom a kópiou daňového dokladu a odošlite na našu adresu.

Vaša žiadosť bude vybavená v čo najkratšom čase.

TOVAR NA VÝMENU MUSÍ SPĹŇAŤ TIETO PODMIENKY:

  • musí byť v originálnom balení a musia byť bezpečne zabalené
  • v prípade, že má tovar nejaké označenie (visačky, nálepky), musí byť k tovaru pribalené
  • nesmie byť používané (len v rámci skúšania), nesmie byť nijako poškodený a znečistené
  • tovar na výmenu zasielajte, prosím, doporučene a podací lístok si pre istotu uschovajte
  • ak je tovar poškodený, postupujte podľa reklamačného poriadku a neposielajte ho na výmenu

Číslo objednávky, v ktorej ste objednali tovar, ktorý chcete vrátiť. Číslo nájdete v potvrdzovacom e-maile objednávky alebo vo svojom účte, ak máte na našom e-shope vytvorenú registráciu.

Číslo objednávky ktorú ste vytvorili podľa bodu 1. tohto návodu. (Objednávka, v ktorej je tovar, ktorý chcete zaslať výmenou za Vaše pôvodné, ktoré nám zasielate späť.) Číslo objednávky nájdete napr. V potvrdzovacom e-mail objednávky.