Na všetky produkty z nášho e-shopu sa vzťahuje záručná doba v dĺžke minimálne 24 mesiacov. Výnimočne sa môže stať, že tovar k Vám dorazí poškodené alebo nefunkčné, prípadne dôjde k poruche v priebehu dvoch rokov od jeho zakúpenia. V týchto prípadoch máte nárok na reklamáciu tovaru.

Ako postupovať pri reklamácii?

1.Vyplňte reklamační formulář

Vyplňte reklamačný formulár

Nižšie nájdete odkaz na stiahnutie reklamačného formulára, ktorý následne vytlačte a vyplňte. Potom ho pridajte do balíka k tovaru určenému na reklamáciu. Formulár môžete vo spodu tejto stránky vyplniť aj online.

REKLAMAČNÝ FORMULÁR

2.Přiložte kopii faktury

Priložte kópiu dokladu

Spolu s reklamačným formulárom a tovarom na reklamáciu, nám zašlite tiež kópiu faktúry, ktorú ste dostali vo Vašej zásielke.

Tým, že pošlete tiež daňový doklad, nám umožní rýchlejšie vybavenie Vašej žiadosti o reklamácii tovaru.

3.Zabalte zásilku a odešlete

Zabaľte tovaru o odošlite

Kompletný balík, ktorý obsahuje tovar určený na reklamáciu a vyššie uvedené dokumenty, riadne zabaľte a zašlite na našu adresu.

Urobíme maximum pre rýchle vybavenie Vašej reklamácie.

4.Uschovejte si účtenku

Uschovajte účtenku

Účtenku, ktorú dostanete od prepravcu pri odosielaní balíka, si uschovajte.

Pokiaľ bude Vaša reklamácia vybavená kladne, náklady na prepravu Vám preplatíme.

Pre spokojnosť našich zákazníkov sa vždy snažíme robiť maximum. Vašu reklamáciu preto začneme riešiť okamžite po doručení Vášho balíka. Priebežne Vám budeme na Váš e-mail zasielať informácie o stave reklamácie.

Tovar posielajte doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám. Tovar nezasielajte na dobierku.

Tovar posielajte na našu adresu: KM BIKERS s.r.o., Okrajová 1356/19, 736 01 Havířov - Podlesí, Česká republika

Číslo objednávky alebo faktúry, v ktorej ste objednali tovar, ktorý chcete reklamovať. Číslo nájdete v potvrdzovacom e-maile objednávky alebo vo svojom účte, ak máte na našom e-shope vytvorenú registráciu alebo na faktúre, ktorá bola súčasťou zásielky.

Účet, na ktorý požadujete zaslať peniaze, ak nebude možné reklamáciu vybaviť iným spôsobom.

Údaje nájdete v e-mailu s potvrdením objednávky alebo na doklade, ktorý bol súčasťou zásielky.